Sunday 26 November 2017

M92 Pap Aksjeopsjoner


Opprinnelig skrevet av nalioth Du kan installere hvilken som helst lager du liker. Enkelte maskinbearbeiding vil være nødvendig for de fleste. Letteste blir en undermappe (et hvilket som helst mønster). Pistolen har mest sannsynlig en jomfru bakkasse i den fra fabrikken, og alt som trengs er hullene boret og deler montert. Du kan alltid fjerne fabrikkens bakre blokk og sveise nithullene. På det tidspunktet kan du installere en fast akselsang og kjøre en standard lager, eller maskin ut sporene og kuttene som er nødvendige (ikke glem frontsporet) for å kjøre triangelsidemappen. M92 mottakerens bakkant er mer enn 90 grader til toppskinnene. Med andre ord vinkler bakkanten av M92-mottakeren fra topp til bunn. De amerikanske Machinegun-adapterene er laget for å passe til en mottaker som har en bakkant som er 90 grader til toppskinnene. En installert underlagsbeholdning kan føre til at serienummeret blir ødelagt av lagerbevegelsens rotasjonsbevegelse når de beveges fra låst tilbake til brettet fremover og tilbake igjen. En standard AKMAK74 bakre trunjon vil passe inn i M92-mottakeren, men det faste lageret, der det støter opp til mottakeren, vil ikke matche mottakerens bakkant. Opprinnelig skrevet av Slngblde Har du sett på flere forskjellige de siste timene eller så, lent tungt mot et ess ultra lett lager og bare lage min egen adapterblokk. Eller muligens en av deres sammenleggbare aksjer. Jeg har 2 amd65 hvis jeg trenger en folding lager pistol skjønt. Jeg hadde aldri tenkt å forlate denne pistolen som en pistol, det var planlagt som en sbr fra starten. Jeg ble skadet i et vrak ca 18 måneder siden og har mye nerve - og muskelproblemer så nei jeg kunne ikke holde den opp og bruke severdighetene som en pistol for lenge. Så lyder SBR-ruten som retningen for deg. Bare kom ikke nær det SN, og alt skal være kult. En AK-pistol er tung og mange mennesker forstår ikke dette. Jeg er i ferd med å skisse ut en mappe av sorter som vil bøye seg på underarmen for stabilitet, men ikke oppe på skulderen din. Det kan være en annen retning jeg kan gå. fortsatt SBR skjønt. En installert underlagsbeholdning kan føre til at serienummeret blir ødelagt av lagerbevegelsens rotasjonsbevegelse når de beveges fra låst tilbake til brettet fremover og tilbake igjen. Afaik, det er bare ulovlig å forsiktlig deface en SN. Det er ingen lov som forbyr en FFL fra å kopiere SN på en annen del av skytevåpen heller, og det er det som Id foreslår. Ha dem satt på trunnion, hvor det er godt å høre. ETA: imo, SN-ene på disse er så lett inngravert til mottakerne at det er uunngåelig at de kommer til å bli utilsiktet defaced under normal bruk, uansett. Bygg en mann en brann og helvete være varm for en dag. Sett en mann i brann og helvete være varm for resten av livet. Senest redigert av post-apokalyptisk 09-23-2012 kl 09:08. Hvorfor er du overrasket, når vi har så mange tråder der FFL-holderen lager sine egne lover Ved lov, kan bare produsenten merke (eller merke) en pistol med serienummer. Definisjonen av produsent virker også som en bit av et grått område også. I alle fall, hvis jeg legger en mappe på min M92PV, vil det være en stund nede i veien, så de fleste av disse dumme spørsmålene om denne modellen og den bizarre, ekstremt lett graverte SN skal løses på en eller annen måte andre da. Bygg en mann en brann og helvete være varm for en dag. Sett en mann i brann og helvete være varm for resten av livet. Hvorfor er du overrasket, når vi har så mange tråder der FFL-holderen lager sine egne lover Ved lov, kan bare produsenten merke (eller merke) en pistol med serienummer. Ville du ikke kunne merke serienummeret hvis du gjør et skjema 1 Tatt i betraktning det faktum at du er produsenten av SBR. Dette er bokstavelig talt det eneste som holder meg fra å kjøpe en M92 PAP - Hvis jeg ikke kan SBR det, har jeg ikke behov for det. Det er ikke det som ble sagt Hvis du ikke gjør en SBR, men går med den falske kanen, kan du ikke merke tallene, og du må være forsiktig når du monterer undermappedelene dine (hvorfor alle vil ha undermapper, er utenfor meg, men det er hva det er ) slik at du ikke deface dem. Jeg lager tilpassede signaturbilder - klikk for mer info Opprinnelig postet av nalioth Avhenger av sidemappen du snakker om. IMHO, det er langt enklere for hobbyisten å fjerne jomfruens bakre blokk, sveise hullene og installere en standard akselstrenger enn det er å maskere åpningene for en undermappe. Selvfølgelig er det enda enklere å bare bore og trykke to hull i den eksisterende bakblokken (men husk at det ikke er mye metall der) Beklager jeg refererte til trianglemappen. Av en eller annen grunn trodde jeg at jeg nevnte det i mitt første innlegg. Les skjema 1 på serienummerplassering. Det er ingen autoriserte BATFE serielle endringer. Alle som vurderer å installere en undermappe, bør skrive dem et brev, (og kanskje hevder at SN må bli re-done uansett siden den er så lett gravert). Du vet aldri hva de kan godkjenne siden deres beslutninger har litt lette å gjøre med logikk eller konsistens. Og hvis du får svar du ikke liker, send det inn en liten stund senere, og du kan få en annen. Bygg en mann en brann og helvete være varm for en dag. Sett en mann i brann og helvete være varm for resten av livet. Senest redigert av post-apokalyptisk 10-02-2012 kl 09:08. Opprinnelig postet av post-apokalyptisk. Enhver som vurderer å installere en undermappe, bør skrive dem et brev, (og kanskje hevder at SN må bli re-done uansett siden den er så lett gravert). Du vet aldri hva de kan godkjenne siden deres beslutninger har litt lette å gjøre med logikk eller konsistens. Og hvis du får svar du ikke liker, send det inn en liten stund senere, og du kan få en annen. Bokstaver som allerede er lagt ut på eksakt emne i denne delen. Ikke godkjent per ATF-avgjørelse og Form 1-instruksjoner. Her og les Form 1 instruksjoner 10-02-2012, 10:37 PM Medlem siden: Nov 2009 Sted: the hinterlands Opprinnelig postet av AKBLUE Bokstaver er allerede lagt ut på eksakt emne i denne delen. Ikke godkjent per ATF-avgjørelse og Form 1-instruksjoner. Her og les Form 1 instruksjoner Jeg sier skrive en annen. nytt brev spørre om denne spesifikke situasjonen og skytevåpen. Du kan få et mer gunstig svar, og hvilken skade kan det gjøre? Bygg en mann en brann og helvete være varm for en dag. Angi en mann i brann og helvete være varm for resten av livet. Anti-gun aktivister slo igjen: Når ATF annonserte at det kan endre hvordan NFA Trusts jobbet tilbake i 2013 bestemte jeg meg for å få noen flere ting. En av dem var en M92 AK47 8220pistol, 8221 som jeg senere konverterte til en SBR når min papirarbeid kom inn. Her er min anmeldelse. Ut av alle våpen og tilbehør I8217ve testet, PAP M92 og US Machinegun folding lager jeg legger på er det mest omstridte. Jeg fant M92 å være ganske skummel, solid og en enkel skytespill. Jeg hadde lite problem med aksjen bortsett fra en designfeil (som I8217ll kommer til om et minutt). Andre mennesker som prøvde det med meg, gjorde ikke så mye om det. Noen mislikte den korte rekkevidden til aksjen. M92-muzzle-blastet er ganske brutalt, spesielt i forhold til de andre (ofte kortere barreled) riflene mine testerne har sparket. En av mine venner hater maskiner og design av US Machinegun-lageret, og nekter å skyte M92 igjen før jeg bytter den med noe annet. Dette er et godt eksempel på hvordan en skytevåpen doesn8217t passer alle sammen. PAP M92 måler 28 3168243 med aksjen åpen, og 19 788243 med aksjen brettet. Den har en 108243 fat, og det var den nest høyeste skytevåpen jeg testet i min uvitende lyd sammenligning. Målet er den beste I8217ve sett fra en detaljhandel AK (jeg eier flere, og flere forskjellige undermodeller fra forskjellige produsenter og importører). Fullføringen er veldig mørk og uniform. Jeg har noen WASRs, og det ser ut til at noen brukte finishen med en bomullsboll mens de tok innkommende brann. De fleste korte AK-pistoler har ikke-standard eller semi-standard deler, og M92 er ikke noe unntak. For eksempel har M92 M26x15 venstrehåndet trådhøyde på nesen. At8217 er ikke det samme som de fleste andre AK-pattern rifler, og du må enten få en spesialfremstillet muzzle-enhet eller en nesetrådadapter. For nå har jeg forlatt fabrikkens nesebutikk på, og det ser litt rart ut: Den eneste delen av M928217s håndverk jeg ikke liker er den rare bølgen på toppen. Ser du det rett over nesepartiet Ved en positiv oppmerksomhet er en ikke-standardfunksjon i M92 det 8282s Krinkov-hengslede støvdekselet. Jeg liker ikke å ta av og sette på AK støvdekselet, så dette er et pluss for meg: En annen ikke-standard, men kul funksjon er den hakkede sikkerhetsspaken. Dette lar deg låse bolten åpen. Ja, det krever litt finesse: du må holde bolten mens du skyver spaken opp, men hvis du allerede gjør den låsbare metoden, kan du ikke finne dette for å være for vanskelig. En ting jeg ikke liker om PAP M92 er baksynet. It8217 er vanskelig å se, og kommer fra min samling av AK som sier mye. Jeg liker heller ikke den variable forside synet, heller, men det bakre synet er ganske dårlig. De to hvite prikkene er fine, men kan du se det bakre synspunktet på bildet. Don8217t bekymre deg, jeg kan se det mens jeg også skårer i8217m. It8217s suuuuuper liten. Synet flipper ned for områder på opptil 400 meter, og blenderåpningen er enda mindre. Jeg planlegger å sette en Midwest Industries railed fremover på M92 og kjører en rød prikk på den. Forsiden er ikke så dårlig, men jeg hater flip-up punkten for lengre avstander. Det er bare nok at I8217m er bekymret for at den blir vendt opp eller halvveis vendt opp ved et uhell. Forsidens syn, vendt opp for å avsløre den hvite prikken for lengre rekkevidde. Skyting Inntrykk Ikke alle likte M92, men jeg likte det og trodde det skutt ganske bra. Etter å ha gjort noen funksjonell testavfyring og litt skyting for støysammenligningsartikkelen, kjørte jeg M92 gjennom 8220100 rundboringen.8221 Boret er en stresstest for rifler. QSI-trening kjører den i grunnskytteklassen, samt John Farnam8217s DTI-rifle-kurs. Forutsetningen er enkel: brann to runder, flytt, gjenta til you8217ve går gjennom tre magasiner eller 100 runder. Det virker ganske grei, men i slutten er studentene litt viklede, rifler har vist svakheter, og fatet blir ganske varmt. Jeg betrakter ikke et skytevåpen som forsvaret klar8221 til I8217ve fullførte en drill med det med hell. Ved slutten av M928217s løp lærte jeg tre ting: Nesebudet følte seg sterkere enn noen annen rifle eller pistol I8217ve løper gjennom boret, inkludert min 6.758243 .300 Blackout AR15 og min 7.58243 Mini Draco AK47. Jeg er ikke sikker på hvorfor, men det er det. Tønnen ble så varm at trehåndvernene ble ubehagelige å holde. Det var så ille at jeg ikke kunne holde den, men jeg skiftet grepet litt lenger bort fra nesen. Ved å se på opptakene vi skjøt for anmeldelsen, burde jeg ha holdt grepet på magasinet 8220SMG-stil.8221 Jeg gjør normalt dette med Mini Draco og Blackout pistolen min, men ønsket å prøve å gjøre det 8220 på riktig måte8221 med lengre 108243 barreled M92. Kilometertrykket kan variere. US Machinegun-aksjen ble løs. Ikke så løs som å påvirke nøyaktighet eller pålitelighet, men jeg kunne flytte lageret rundt for hånden på slutten av boret. Jeg ble overrasket over at det grepbaserte monteringssystemet fra US Machinegun fortsatt var sterkt og stabilt. ACE-foldeadapteren har et metallfremspring på den, og dette tillot ikke et stort nok kontaktområde for å sikre en konsekvent og tett passform. Min venn Krunk slipper av tabben, og vi burde være godt å gå nå: Tenk på en metallfane som kjører bredden på (nåmalt) området på ACE-adapteren. Vi tror at dette bidro til løselageret. Alt i alt er jeg glad jeg kjøpte M92. It8217s super rimelig akkurat nå. Du kan få en fra Atlantic Firearms med et annet nesebeslag og en SB47 8220stabiliserende brace8221 for mindre enn 600 før frakt og overføringsgebyrer fra denne skrivingen. Hvis du bare vil ha den bare pistolen, kan du finne den for mindre enn 450 hele dagen. Centerfire Systems har nylig hatt det til salgs for mindre enn 400. Min kombinasjonskostnad for min SBR M92 var om lag 1050 inkludert stempelet. Jeg kjøpte min M92 til høyere priser enn i dag8217s marked (omtrent 550 sendt), men selv da trodde jeg det var en ganske god pris. Beslektede innlegg: Tråd: Nytt enklere folding aksjeopsjon for PAPM92M85Draco Jeg regner med at jeg ville legge inn dette her fordi ikke alle av dere kanskje har sett det i GD forum. Manticore-armer lagde en flott ny løsning for personer med PapM92sM85Draco-pistoler som vil legge til en sidemappe uten å måtte kutte mottakeren fra hverandre. Den festes til en stormwerksAce hengselblokk som er like enkelt å feste som boring og tapping to hull i den bakre mottakeren. Vil gjøre konverteringen et stykke kake, i motsetning til den gamle måten å måtte demillere mottakeren, klippe nye hull til mottakeren, sveise gamle gamle hull i mottakeren, nitte i ny bakre trunnion. etc. virkelig gjør det til en jobb som de fleste med litt kunnskap og et boretrykk kan gjøre, i motsetning til at det er behov for en våpensmed eller mange verktøy for å bytte i en bulgarsk-russisk mappe. Obligatorisk lovlig varsel. Du må enten få en tønneforlengelse permanent sveiset før du legger lageret som gjør tønnen 16 eller lenger, eller du må få et NFA SBR-stempel før du vil ha den korte tønnen. Som vist på bildet under er det en SBR, og hvis du ikke har et lovlig skattestempel, vil du begå en forbrytelse. Kjenn dine NFA-lover før du bygger. Ikke vær såret for drager, for du er knasker og smaker godt med ketchup. Medlem siden Okt 2013 Yep ess opprettet. Jeg gjorde det samme. sendt fra min damn tappy enhet. Senest redigert av zfields 12-18-2013 kl. 08:34. Medlem siden Dec 2013 12-9-13 310.jpg Effin A comp. knapt et hopp i det hele tatt Medlem siden Dec 2013 Ble medlem Mar 2007 Vi installerte en av Manticore-aksjene på en M92 ved hjelp av Stormwerks hengsel for en kunde og ble bestemt nedslått til slutt. Hele forsamlingen, til tross for at den er laget av aluminium, er ganske tung. I tillegg var ALLE skruene som ble levert av kunden med lager og hengsel feil størrelse og trådtrekning. Festeskruene for lageret til hengsel var omtrent 14 for kort. Enkel løsning, men frustrerende. Når vi først hadde montert, fant vi at selv med hengslet til bakre trunnskruene brøt helt ned til det punktet at det var risiko for å strikke trådene, var det fortsatt litt vri i det, så vi la et hull til en rullepinne som tok ut 99 av wobble. Den største løsningen er bare hengselmekanismen og den totale vekten, da det ikke lett tillater manipulasjon av aksjene fra en stilling til den andre og egentlig tipper et SBR-senter for balanse bak. Med forlengelsen foran, ikke så mye. I alle fall, en anstendig løsning med minimal modifikasjon til M92-verten, men totalt sett gir jeg det en lav B minus. Medlem siden Feb 2006 Sted Libtard Flatlands (N. IL) likte 190 ganger Vi installerte en av Manticore-aksjene på en M92 ved hjelp av Stormwerks hengsel for en kunde og ble bestemt slått ned til slutt. Hele forsamlingen, til tross for at den er laget av aluminium, er ganske tung. I tillegg var ALLE skruene som ble levert av kunden med lager og hengsel feil størrelse og trådtrekning. Festeskruene for lageret til hengsel var omtrent 14 for kort. Enkel løsning, men frustrerende. Når vi først hadde montert, fant vi at selv med hengslet til bakre trunnskruene brøt helt ned til det punktet at det var risiko for å strikke trådene, var det fortsatt litt vri i det, så vi la et hull til en rullepinne som tok ut 99 av wobble. Den største løsningen er rett og slett hengselmekanismen og den totale vekten, da det ikke lett tillater manipulasjon av aksjene fra en stilling til den andre og virkelig tipser et SBR-senter for balanse bak. Med forlengelsen foran, ikke så mye. I alle fall, en anstendig løsning med minimal modifikasjon til M92-verten, men totalt sett gir jeg det en lav B minus. Beklager at du ikke var fornøyd med aksjen. Vekten er oppført rett i beskrivelsen av produktet, så jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si. Med en stor aluminium falsk supressor der, kan jeg ikke si ærlig at lageret vårt er hele problemet med vekt, du har også 16 gram aluminium festet til forsiden av pistolen. Når det gjelder skruene, mistenker jeg under installeringen noen omvendt skruene som var med på lageret med skruene som følger med hengslet, de er ikke like lange. Alle skruene er 10-32, det høres ut som om noen kanskje har krysset skruene i hullene under installasjonen. Skruene som følger med vårt lager er 34 10-32 med skiver, disse er de som monterer lageret til hengselet. De 12 10-32 skruene er de som monterer hengslet på riflet. Ved å bruke feil lengde på skruene i lageret til hengslet (det vil si å bruke de som er gitt i Stormwerkz-hengslet som pacakging for å feste lageret til hengslet) eller kryssing av dem, vil det føre til wobble. Skruene med lageret er akkurat den riktige lengden for å koble hele tråden i hengslet når skiverne er installert. Som allerede nevnt er Stormwerkz skruene kortere. Ring oss på 630-715-0334 og vi kan diskutere, vi er her for å hjelpe. Sven Manticore Arms Sist redigert av Dawg180 02-14-2014 kl. 09:38. Jeg lover troskap til det ideal som forlatt oss av menn som er klokere enn jeg, og har tenkt å gi sine barn mulighet til å være fri. Jeg har ikke installert minen enda (venter på papirarbeid), men jeg var skuffet over at når du bestilte Manticore-lageret med Stormwerkz-hengsel, var det ingen låsemutter. Anbefaler du en bestemt (helst svart) 10-32 låsemutter for montering av lageret til hengslet. Mente du at 10-32 bolter og vesker ikke var inkludert i lageret de burde ha vært i en liten plastpose i boblepakken at Triagnle Stock var i. Hvis du mangler dem, bare send meg en PM med adressen din, og jeg vil sende et sett til deg. Sven Manticore Arms Jeg lover troskap til det ideelle forlatt oss av menn som er klokere enn jeg, og har forutseende å gi sine barn muligheten til å være fri. Pap M92 folding lager

No comments:

Post a Comment