Wednesday 25 October 2017

Ig Markeder Forex Velt


IG Markets Jeg demod dem en stund tilbake da jeg ønsket å sjekke ut deres FX-alternativer (vaniljealternativer, ikke binær crap), men dessverre fant jeg produktet å være ganske dårlig i forhold til det jeg forventet. Vanilje opsjonsspread var ganske dyrt (det var som 8 pips på EURUSD vanilje-alternativer hvis jeg husker riktig) og strikesexpirationsene ble satt slik at de handlet mer om å få retningsbestemt utbytte enn hva de normalt kunne oppnå enn å implementere tradisjonelle opsjonsstrategier. Jeg mener, jeg antar det ikke er rettferdig at jeg sammenligner. Jeg leste bare negative anmeldelser om denne markedsføreren, men IG ble etablert for 40 år siden, og jeg lurer på om det er veldig ille, hvorfor IG fortsatt er en av de beste globale fx meglere, hvorfor folk fortsatt velger dem. Jeg handlet med IG i tre år. hovedsakelig for enkelhets skyld fordi jeg brukte sine avanserte diagrammer. Jeg har alltid hatt problemer med utførelse. har nå endret seg til en annen megler. Så langt er det en bris i sammenligning. Der igjen, hvis du er bosatt i Storbritannia, er du skattefritatt med IG, da de er uk basert og klassifisert som et spread-spill-selskap (gambling) derfor skattefritt i henhold til britisk lov. hva slags problemer med utførelse. Jeg bor i AU og vil bruke IG Australia så ikke skatt pause for meg. Jeg liker dette. Vi utfører handler til den prisen du ser eller bedre ekskluderer ikke-garanterte stoppordrer. Var litt sjokkert da min salgsordre var fylt 8 pips lavere enn jeg angav med en annen megler. Jeg bruker IG-markeder. imo de er de beste meglerne jeg har brukt (i sammenligning for å gå forex, forex, GFT, FXCM, alpari, ibfx) plattformen er uavhengig webbasert. høy innflytelse, jeg handler bare EURUSD med spred på 0,8pips. de plukker telefonen opp umiddelbart når du ringer for å sette en avtale, teknisk problem, innskudd eller widthdraw-midler. også ive kommer aldri over en megler som gir deg mulighet til å trekke penger med et enkelt klikk. ikke behov for fakser etc. og til slutt - de beskytter kontanter. hvis IG går ned, vil du ikke miste pengene dine da de støttes av banker. Jeg har jevnlig lunsjmøter med kontoansvarlig. det er ingen der ute bedre imo. de kontrollerer også 45 av sluttbrukermarkedet i Storbritannia (så jeg ble fortalt) deres diagrammer er skit men imo hva slags problemer med utførelse. Jeg bor i AU og vil bruke IG Australia så ikke skatt pause for meg. Jeg liker dette. Vi utfører handler til den prisen du ser eller bedre ekskluderer ikke-garanterte stoppordrer. Var litt sjokkert da min salgsordre var fylt 8 pips lavere enn jeg angav med en annen megler. Sakte på inngang og utgang. Ive kjent og handlet i et levende handelsrom med en profesjonell som var bundet til IG på grunn av kontrakt med morsom mann. Hele rommet hørte på ham å gå balistisk med IG. Ig uttalt at deres henrettelser alltid skal fylle bestillinger innen 8 sekunder. Jeg har klikket og klikket langt over 8 sekunder. Clicked avbryte bare for å se pop up og si at instruksjon (oppføring eller utgang) ikke kunne behandles som jeg allerede hadde bedt om et nivå. Når utførelsen kom opp på kontoen, var det ikke på mitt forespurte nivå. Det var på sitt valgte nivå. På den tiden var jeg scalping 90 av tiden, så gjennomføringen var viktig. Det som var merkbart var at de ville være presise for en stund, da kjøringen igjen ville gå sakte. Det ble nesten forutsigbart å pipen. Jeg har diskutert dette med handelsmenn med mange års kunnskap. Alle sier at alle meglere har bots i deres henrettelse. De varierer alle spreads som er sikkert. Min siste handel med IG gikk som følger. Inntastet med 10 pip sl. Fikk stoppet 0,07 pips under mitt stopp. Trade retraced som jeg trodde det ville bare under min sl. Forsøkt å komme tilbake i cos var bra utseende handel. IG ønsket min. 30 pip sl. Jeg trodde wtf. IKKE MER Jeg vil ærligst foretrekke å betale skatt enn satt opp med frustrasjonen jeg led av IG. Håper dette hjelper. GL Alle spådomssystemer, som musikk selv, arbeider gjennom mønstre. Jeg bruker IG-markeder. imo de er de beste meglerne jeg har brukt (i sammenligning for å gå forex, forex, GFT, FXCM, alpari, ibfx) plattformen er uavhengig webbasert. høy innflytelse, jeg handler bare EURUSD med spred på 0,8pips. de plukker telefonen opp umiddelbart når du ringer for å sette en avtale, teknisk problem, innskudd eller widthdraw-midler. også ive kommer aldri over en megler som gir deg mulighet til å trekke penger med et enkelt klikk. ikke behov for fakser etc. og til slutt - de beskytter kontanter. Hvis IG går ned, vil du ikke miste din. Prøv de avanserte diagrammene. De koster 30,00. Så lenge du plasserer to ekte live-handel i måneden, trenger du ikke å fortsette å betale. Simpler Alle spådomssystemer, som musikk selv, arbeider gjennom mønstre. Jeg bruker IG-markeder. imo de er de beste meglerne jeg har brukt (i sammenligning for å gå forex, forex, GFT, FXCM, alpari, ibfx) plattformen er uavhengig webbasert. høy innflytelse, jeg handler bare EURUSD med spred på 0,8pips. de plukker telefonen opp umiddelbart når du ringer for å sette en avtale, teknisk problem, innskudd eller widthdraw-midler. også ive kommer aldri over en megler som gir deg mulighet til å trekke penger med et enkelt klikk. ikke behov for fakser etc. og til slutt - de beskytter kontanter. Hvis IG går ned, vil du ikke miste. Ifølge IG var deres gjennomsnittlige spredning for EURUSD i løpet av den siste uken 1,07 pips. 0,8 pips er bare deres minimum. De viser også det typiske spredningen på 2,0 pips som de forteller folk forventer. Ikke alle deres majors er like stramt, da de ser USDCAD på 2,88 gjennomsnittlig spredning og 3,5 typisk er hard. Kryssene er ikke i orden, EURAUD på 8 pips (lol wut) GBPJPY ved 5. Du kan lage deres syntetiske likeverd og spare på spredningskostnad i noen av disse tilfellene. Ifølge IG var deres gjennomsnittlige spredning for EURUSD i løpet av den siste uken 1,07 pips. 0,8 pips er bare deres minimum. De viser også det typiske spredningen på 2,0 pips som de forteller folk forventer. Ikke alle deres majors er like stramt, da de ser USDCAD på 2,88 gjennomsnittlig spredning og 3,5 typisk er hard. Kryssene er ikke i orden, EURAUD på 8 pips (lol wut) GBPJPY ved 5. Du kan lage deres syntetiske likeverd og spare på spredningskostnad i noen av disse tilfellene. sikkert som rett (30 minutter før tokyo) nå er deres spredning 2 pips. under tokyo, london og new york er det normalt på 0.8pips. sprer til side de har gode fasiliteter for å imøtekomme mine behov for handel. tommelen opp fra megpar FullPips raquo 21 nov 2014 15:29 Lorsque lon parle broker forex, om å se på og sprekker, les kommisjoner, leier osv. Et un point poon nglige souvent, cest les rollovers. Eller du kartlegger deg som en av de forskjellene som bare gjelder for meglere. Facilement un facteur 20, voire plus. Du er en trener dtablir, men sammenlignet med meg, er jeg glad i EURCHF lang. Hell opp med deg, du savner deg, du har det, du har det, du har det du leter etter. Donc si une bonne me pouvait regarder sur sa plateforme et me donner linfo, se serait sympa. Si mulig eksponering og poeng par jour. Meldinger: 23 Abonnement: 21 Nov 2014 12:59 O: Arc lmanique, Suisse Handler: Trader algo Forex par Benoist raquo 21 Nov 2014 15:34 a va aller vite, ikke så bra. 0 Det er en ny versjon av Forex, indice. donc pas de rollover. Det er en fin måte å finansiere, og det er 3 poeng og en 2,55 poeng. Et punkt, la flemme de calculer Administrer deg siden Meldinger: 63283 Måned: 06 Sep 2011 23:45 O: Turer - Venise - Andlil Trader: Scalping Gastronomique par FullPips raquo 21 nov 2014 15:40 Du er ikke sikker på at IG forex sont sans swaprollover. Y består av MT4 Si tu veux parler fra frafinansieringsstedet til Libor 3 mois 2.5 og så 2,55 par for en aktuell lachat. En poeng, la flemme de calculer Oui, cest cela. Merci. Meldinger: 23 Abonnement: 21 Nov 2014 12:59 O: Arc lmanique, Suisse Trader: Trader algo Forex par FullPips raquo 21 Nov 2014 15:43 Bon, jeg vil ikke kompensere meg. Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her. Meldinger: 23 Abonnement: 21 Nov 2014 12:59 O: Arc lmanique, Suisse Trader: Trader algo Forex par Benoist raquo 21 nov 2014 15:46 Du kan ikke svare på dette emnet. Du må bare være medpasset, du må bare legge til ny informasjon før du kjøper et passord. Du kan ikke svare på meldingene dine. Meldinger: 63283 Skriv inn: 06 Sep 2011 23: 45 O: Turer - Venise - Andlil Trader: Scalping Gastronomique par Benoist raquo 21 nov 2014 15:47 Tu cliques l tu ouvres ton komple demo en 3 secondes et tu actives ensuite MT4 og Prorealtime dans les alternativer Il manque quelques instruments en demo mais tu som la majorit. En passant par Andlil pour ouvrir un compte demo et si tu les transformer og rel tu auras 100 de livres over Amazon sur le trading choisir. en begynnelse og pour 1 mois, det er bare en eksklusiv du lannonce lundi, jeg har det bra. Cest le cadeau de finne 2411 2412 et cest fini aprs. Du må være innlogget for å svare på dette emnet. Administrateur du site Meldinger: 63283 Abonnement: 06 Sep 2011 23:45 O: Turer - Venise - Andlil Trader: Scalping Gastronomique par Benoist raquo 21 nov 2014 16 : 05 Du er veldig snill, og du er 99 prosent indekser.: Frais de financement - Forex et mtaux au comptant Du kan lese mer om Forex, og du kan lese mer om finansieringen. Taux Tom-Next og ikke engangsforpliktelser. Le Tom-next er en av de mest kjente. Exemple de taux tom-next. -1.39-0.39. -0.39 sera utilis pour calculer le cot de financement dune position longue. -1.39 sera utnytte kalkulatoren til finansiering av dune posisjon courte. Taille x (taux tom-next charge administrative) Taille. valeur total du lot (ikke mange ganger) Tom-next. Taux dintrt gjelder dun jour ouvrable au suivant Charge administrative. Maksimalt 0,3 parne (0,8 for mindre kontoer) Administrateur du site Benoist Rousseau en kritikk: Tu cliques l tu ouvres ton demo en 3 sekunder og du aktiverer ensuite MT4 og Prorealtime dans les alternativer Donc il faut ouvrir un compte rel pour avoir un Kompetere MT4 de dmo Jai krever de beste supportene. Komme cela du pourrais tester leur ractivit. Au passasje, lorsque jouvre le compte dmo et que du choise Suisse, du er her for å finne et nytt nettsted. De toute faon, si jevre un compte rel, jinsistera auprs dun humain pour que tuisis mon IB. Det er ikke sikkert at du kommer til å være med deg selv, og du kan ikke se det. Mys les affreux de chez FXCM er ikke helt kjernefysisk interbank provisjon. Jai relevant 3.2 pips sur EURCHF contre 0,5 chez JFD ou FXCM. Mais bon, ce qui mintresse pour le moment, cest le swap long sur EURCHF. Si IG paie un swap cest un bon megler, sinon ils entre dans la seconde catgorie sur ce critre. Meldinger: 23 Abonnement: 21 Nov 2014 12:59 O: Arc lmanique, Suisse Trader: Trader algo Forex par Benoist raquo 21 Nov 2014 16:58 Ah du ikke savais pas que les comptes MT4 ne marchait pas en demo. Du er ikke enig med dem. Les komptes prt et marche par contre. En premier vue sur leur site il y a marqu. Taille x (taux tom-next charge administrative). Du må logge inn for å svare. Du må logge inn for å svare. Du må logge inn for å svare. Administrateur du site Meldinger: 63283 Måned: 06 Sep 2011 23:45 O: Turer - Venise - Andlil Trader: Scalping Gastronomique par frigolite raquo 21 Nov 2014 17:02 Jai essay aussi au dbut, men du har mange avkastning på utbytte. Le kangourou lupercutant. Membre des Mille Meldinger: 2895 Abonnement: 12 Sep 2011 18:09 O: 3eme sous-sol, gauche Artikler og forhold Forex og Direkte på egen hånd 16 nov 2012 18:28 (3 Rponses) Dernier melding par soleil libert 20 Ao 2012 22:49 Dernier melding par GOLDS 13 jan 2014 12:40 IG Markets et forex par Alpha raquo 01 Ao 2014 16:26 (35 Rponses) Dernier melding par Alpha 05 Ao 2014 19:49 IG mini Forex par Verbal Kint raquo 15 Mai 2015 19:31 (10 Rponses) Dernier melding par Verbal Kint 16 Mai 2015 11:27 Spread Forex IG par chad raquo 15 Juil 2016 19:27 (6 Rponses) Dernier melding par chad 15 Juil 2016 22:17 Indeks du forum Supprimer les cookies du forum Sujets Rcents sur les Forum DERNIERS ARTIKLER DU BLOG Litteratur Utiles Vous avez aim ce sujet. Alors partagez-le 5 fois cest bon pour la sant Avertissement. Le trading peut vous exposer des pertes suprieures aux dpts chez votre megler. Jeg mene ikke om de personene som er utrolige, og de har ingen penger. Se rappeler quon trade uniquement med stor grad ikke på etterspørselen. Les alle artikler og leser om dette nettstedet er ikke informative, men du trenger ikke å oppsøke en investering, og du er ikke interessert i å gjøre noe for pengene. Tout investisseur doit se faire son propre jugement avant dinvestir dans un produit financier avin quil soit tilpasse situasjonen finans, fiscale et lgale. kopi 2010-2017 Andlil Tous Droits Rservs v2.2Acqurez une connaissance approfondie des tendances des instruments parmi les traders valuez et prenez des dcisions de trading en tenant compte des dernires tendances Identifisere muligheter for handelspotensialene Dfinissez de expirations de trading quivente donner de meilleurs rsultats laborez de stratgies de trading sur la dure Tradez les CFD sur actions, indekser, devises et matires premires Trading sans commission Kompet dmo gratuit et illimit Graphiques avancert et outils danalyse technique Cotations and temps relrates Trading avec effet de levier Trading en continu 24h24 Markets - Partenaire officiel de trading de forex et CFD dArsenal FC Prcision Rapidit Cohrence

No comments:

Post a Comment